Laatste reisverslag - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Lotte Heetkamp - WaarBenJij.nu Laatste reisverslag - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Lotte Heetkamp - WaarBenJij.nu

Laatste reisverslag

Blijf op de hoogte en volg Lotte

01 Juli 2015 | Portugal, Lissabon

Lisbon, I will never forget you. WAUW, wat een geweldige ervaring, die ik voor geen goud had willen missen. 5 maanden leek lang, maar wat is de tijd voorbij gevlogen. Wat heb ik veel geleerd en meegemaakt. Beide stages gehaald, alle dingen bezocht die ik wou bezoeken, veel nieuwe mensen ontmoet & deze ervaring kunnen delen met Lisanne & Marleen. Betere kamergenootjes had ik me niet kunnen wensen & gelukkig hebben we de foto's nog om alle herinneringen op te halen.

16-20 juni zijn papa & mama op bezoek geweest. Gelukkig kon ik bij ze in het appartement, zodat ik niet heletijd heen en weer hoefde te reizen. Of ik daar achteraf zo blij mee was met dat gesnurk van pap is een ander verhaal, maar het terras met zwembad maakte alles goed. Papa had een auto gehuurd en zo konden we veel nieuwe mooie plekken bezichtigen. Mama had liever op haar fietsje gewild, maar dat zat er helaas niet in. Marcel niet zo hard, kiek uut! (Ja mama, 60 op de snelweg is nog gevaarlijker).

25 juni heb ik mijn laatste stage dag gehad en afscheid genomen. Ik heb 2 leuke stages gehad met leuke begeleiders en collega's. Iedereen was heel geïnteresserd en zelfs als ze geen Engels konden probeerden ze nog een praatje met je te maken. Helemaal top.

Inmiddels is ons laatste avondje op de campus aangebroken. Wat hebben we een leuke tijd gehad met alle verpleegkundige studenten en wat ga ik deze lieve meiden missen. In zo'n korte tijd zo hecht geworden en alles met elkaar gedeeld. De reünie staat voor volgend jaar al op de planning, maar eerst komt Giulia een meisje uit Italië ons in September al opzoeken in Nederland.

Het is een dubbel gevoel om weer naar huis te gaan, maar natuurlijk kijk ik er ook erg naar uit om iedereen weer in Nederland te zien. Het hele weekend staat al vol gepland met leuke dingen en ik kan niet wachten om na 5 maanden weer te fietsen en paard te rijden. Me nieuwe Iphone ligt gelukkig al thuis en mama is er weer die voor me kookt, de was doet en schoonmaakt (y). Helaas is het niet elke dag 30 graden in Nederland, maar eind juli ben ik alweer in Turkije te vinden met vriendinnetjes.

Op naar 8 dagen zon,zee, strand & feest in Albufeira om deze geweldige tijd af te sluiten,
Tot 9 juli Nederland!

Liefs,
Lotte




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Portugal, Lissabon

Lotte

Minor zorg 2.0 in Lissabon

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 1100
Totaal aantal bezoekers 3512

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 03 Juli 2015

Minor zorg 2.0 in Lissabon

Landen bezocht: