Het avontuur kan beginnen! - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Lotte Heetkamp - WaarBenJij.nu Het avontuur kan beginnen! - Reisverslag uit Raalte, Nederland van Lotte Heetkamp - WaarBenJij.nu

Het avontuur kan beginnen!

Blijf op de hoogte en volg Lotte

18 Februari 2015 | Nederland, Raalte

Olá,

Het is dan nu echt zover!! Wat eerst nog zo ver weg was, komt nu toch echt heel dichtbij! Morgen vroeg om 08:00 vertrek ik samen met Lisanne & Marleen vanaf Eindhoven naar Lissabon. Hier zullen wij 5 maanden lang de minor zorg 2.0 gaan volgen. 24 februari gaat onze minor pas van start, dus eerst hebben we heerlijk de tijd om te wennen en natuurlijk uit te brakken van 4 geweldige dagen carnaval. Wat was ik blij dat ik dit jaar de carnaval nog mee kon maken, wat een top feest!!

De eerste 9 weken ga ik stage lopen in het ziekenhuis, maar op welke afdeling is nog de vraag. Het schijnt dat de productiviteit in Lissabon heel laag is, dus ik laat het allemaal maar op me afkomen. We zullen moeten communiceren in het Engels. Een aantal Portugese woorden kennen is ook wel handig, dus dat wordt woordjes stampen in het vliegtuig..

We verblijven in een campus met studenten vanuit heel Europa. We slapen met zijn 3’en op een kamer en hebben met de andere studenten gezamenlijke ruimtes. Je kan het zien als een soort van camping life.

Wat ga ik me lieve vrienden/vriendinnen, familie en natuurlijk me paardje missen, maar ik heb er super veel zin in.

Het is daar de komende weken al rond de 20 graden, heerlijk warm dus!!

Via deze blog hou ik jullie op de hoogte van mijn avonturen in Lissabon!
Op naar een super tijd & jullie horen gauw weer van mij!

Liefs,
Lotte



  • 18 Februari 2015 - 16:33

    :

    HAVE FUNNNNNNNN!

  • 18 Februari 2015 - 16:36

    Suzanne Heetkamp:

    Super ervaring die je nooit gaat vergeten!

  • 18 Februari 2015 - 17:56

    Merel Vullings:

    enjoyyyyy girl!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Raalte

Lotte

Minor zorg 2.0 in Lissabon

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 492
Totaal aantal bezoekers 3509

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 03 Juli 2015

Minor zorg 2.0 in Lissabon

Landen bezocht: